الأربعاء، 15 أبريل 2009

السلام عليكم ورحمة الله

أهلا وسهلا بكم في موقع أطباء الأسرة المصريين Egypt Family Doctor

ما الغرض من انشاء الموقع؟

- تجميع مصادر ومراجع طب الأسرة
- تجميع لأهم المحاضرات presentations التي تقدم في المعهد القومي للتدريب ( خاص بأطباء الزمالة المصرية )
- نقل الأخبار الهامة عن الزمالة المصرية

أرجو لكم الاستفادة الكاملة من هذا الموقع ،

د/ مصطفى محمود
متدرب زمالة طب أسرة - السنة الأولى

هناك 7 تعليقات:

  1. بسم الله الرحمن الرحيم

    - فى الاول انا اشكرلك مجهودك و ان شاء الله تجز عنه كل خير باذن الله.
    - انا زميلك فى الزماله فى السنه الثانيه من محافظة المنوفية و بتفويق الله نجحت فى الجزء الاول و عقبالك و كل الزملاء.
    - كنت عاوز خدمة منك و هى ان فيه كتاب حلو جدا لمذاكرة طب الاسرة اسمه USMLE Road Map: Family Medicine لو كنت تعرف تجيبه على الموقع يبقى كتر خيرك و لو ماكنش فابمانك من القاهره ممكن تشوفه فى مكتبات القصر العينى بعد اذنك و تقول لنا ان كان موجود و لا ايه ولك جزيل الشكر.

    ردحذف
  2. أخي الكريم هذا الكتاب غير متاح على الأنترنت ولم أسمع به في مكتبات القصر العيني

    الكتب الموجودة بالموقع أكثر من ممتازة وتغطي جميع النواحي

    ردحذف
  3. انا نائب طب اسرة المنوفية دفعة 2006 ومستلم 2008 اريد التقدم لزمالة طب الاسرة وكل ما اسل يقولو لس الاعلان مانزلش ارجو الافادة بسررررررررعة

    ردحذف
  4. احسن مكان الاخذ دورة TOEEFLE وICDLلازمالة مع العلم انا نائبة طب اسرة المنوفية وامتى تقديم الزمالة بسرعة الرد

    ردحذف
  5. مفيش اعلان نزل لغاية دلوقتي

    مركز الكومبيوتر اللي في مستشفى المنيرة لل WORD - POWERPOINT - INTERNET
    TOFEL جامعة عين شمس مركز الخدمة العامة

    كلنا الحمد لله نجحنا أنا وزمايلي في الاتنين

    ردحذف
  6. انا طبيب ثانى ونائب طب اسرة والمدير مخلينى ماسك العيادة المسائية التردد ضعيف جدا وليس لى علاقة باى شى بالوحدة يعنى مفيش اصلاح هل دة قانونى واسال مين

    ردحذف
  7. موقع اكتر من رائع
    وميرسى على الpresentations الجميلة
    وربنا يوفقك

    ردحذف